Funkcja
“Selective Improvement”

Wzmocniłam
swoje włosy!

Rozbudziłam w sobie
Witalność!

Odkryj innowacyjny i elastyczny
sposób na zdrowsze odżywianie się!

Decyduj, które obszary ciała i zdrowia chcesz poprawić:

Witalność

Lśniące włosy

Zdrowa cera

Odporoność

Potencja / Libido

Sprawność umysłowa

Funkcja - “Selective Improvement”

Poprawiaj konkretne obszary Twojego ciała i zdrowia.

Używaj na 2 sposoby:

Używaj - przed jedzeniem

Używaj - po jedzeniu

Zaprojektuj swoje zdrowie

Zanim zaczniesz jeść, przed zakupami przygotujemy listę z produktami spożywczymi które Ci służą.

Jeśli chcesz zadbać o swóją urodę,
mieć piękne włosy, mocne paznokcie, zdrową i piękną cerę, to narzędzie jest dla Ciebie. Podpowie Ci co masz jeść aby poprawić tę sferę swojego zdrowia na której Ci zależy.

Chcesz rozudować swoją masę mięśniową,
ćwiczysz i szukasz odpowiednich produktów, które Ci w tym pomogą, pomożemy Ci znaleźć produkty, które skutecznie wpiszą się w twój plan poprawy sylwetki.

Zadbaj o swoją siłę witalną oraz ogólne funkcjonowanie Twojego organizm, dzięki aplikacji możesz jeść to co lubisz a my podpowiemy Ci na, które produkty zwrócić uwagę abyś czuła się lepiej każdego dnia.

Jak to działa? (przed jedzeniem)

Planuj uwzględniając cel!

1. Wybierz tryb “Przed jedzeniem”

2. Zaznacz obszar swojego zdrowia który chcesz poprawić.

3. Jedz produkty oznaczone gwiazdkami, dzięki nim osiągniesz swój cel żywieniowy

Ucz się jak jedzenie wpływa
na twój organizm

Jedz co chcesz, co tydzień podpowiemy Ci który obszar zdrowia należy poprawić.

Podświadomie uczysz się,
jaki wpływ na Twój stan zdrowia ma jedzenie, które spożywasz. Uczysz się dzięki zwracaniu uwagi na najwyżej punktowane podpowiedzi.

Bez wysiłku,
zapamiętujesz pozytywne działanie poszczególnych składników, które spożywasz na codzień.

Elastycznie,
dopasowuje się do Twoich potrzeb. Jesz to co lubisz a funkcja “Selective Improvement” wskazuje produkty, których najbardziej potrzebujesz.

Jak to działa? (po jedzeniu)

Analizuj co zjadłaś i oglądaj podsumowania!

1. Oglądaj raporty, pod koniec dnia, tygodnia, miesiąca. Zobacz czemu służy twoje żywienie, a które obszary powinnaś poprawić.

2. Korzystaj ze wskazówek, które serwujemy na podstawie Twoich raportów

3. Przeglądaj historię tego co zjadłaś i zapamiętuj swoje dobre wybory żywieniowe