Warning: Missing argument 1 for listV(), called in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/pages/konkurs/_.php on line 15 and defined in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/libs/function.php on line 251

Warning: Missing argument 2 for listV(), called in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/pages/konkurs/_.php on line 15 and defined in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/libs/function.php on line 251
 Odchudzanie bez kitów | Konkurs | Pokaż innym jak chudniesz
Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

Nie wyświetlaj więcej tego komunikatu
Odchudzanie bez kitów Facebook   Odchudzanie bez kitów Youtube   Odchudzanie bez kitów RSS   Instagram   zaloguj się   /   zarejestruj się   /   kanały RSS


Logowanie

zamknij X
Nazwa użytkownika:
Hasło:

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się bezpłatnie w serwisie.


Dlaczego warto się zarejestrować?

Po założeniu konta można:


  dodawać przepisy

  prowadzić pamiętnk odchudzania

  komentować artykuły

  korzystać z serwisu bez ograniczeń



Rejestracja

zamknij X
Płeć: Kobieta   Mężczyzna
Data urodzenia:    
Masa ciała:
Wzrost:
Nazwa użytkownika:  *
Hasło:  *
Powtórz hasło:  *
E-mail:  *

Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję treść regulaminu serwisu
oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez
Olimp Laboratories Sp. z o.o. Nagawczyna 109c 39-200 Dębica,
jako administratora danych osobowych, w celu realizacji usług dostępnych
w serwisie. *

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Olimp Laboratories Sp. z o.o. w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysyłanej przez Olimp Laboratories Sp. z o.o. w imieniu własnym lub na zlecenie jej partnerów biznesowych, a także na przekazywanie danych osobowych innym podmiotom. *

* pola wymagane



Konkurs Pokaż innym jak chudniesz


-11kg

justin906


Imię: Justyna

Wzrost: 166 cm

Początkowa waga: 69 kg

Osiągnięta waga: 58 kg

Utrata wagi: 11 kg

Okres: 12 miesięcy

Nigdy nie miałam problemów z nadwaga, jednak podjęcie siedzącego trybu pracy, brak ruchu i szybkie, nieregularne posiłki pozostawiły w dość szybkim czasie swe ślady. W ciągu roku z 58 kg ...

Therm Line
HISTORIA
DIETA
PLAN ĆWICZEŃ
POMOGLI MI
Nigdy nie miałam problemów z nadwaga, jednak podjęcie siedzącego trybu pracy, brak ruchu i szybkie, nieregularne posiłki pozostawiły w dość szybkim czasie swe ślady.

W ciągu roku z 58 kg osiągnęłam wynik 69 kg przy wzroście 166 cm, w co nie mogłam uwierzyć.


Wiedziałam, że przejście na dietę będzie bardzo trudne - zwłaszcza, że ja tak bardzo kochałam słodkości, pizzę i inne bomby kaloryczne. A jednak!! Wyjazd do innego miasta, a co za tym idzie zmiana środowiska pomogła mi obalić stare przyzwyczajenia.

Zaczęłam uprawiać sport jeść mniej kaloryczne posiłki, co nie oznacza, że chodziłam głodna. Gotowałam urozmaicone dania, które nie dość ze były smaczne to do tego zdrowe. Efekty z miesiąca na miesiąc były bardzo motywujące, wiec tym bardziej zaczęło mnie to wciągać. W tej chwili na tyle przyzwyczaiłam siebie i swój organizm do zmienionego trybu życia i przede wszystkim jedzenia, że „walka” stała się „czystą przyjemnością”.

Dziś wierzę, że nawyki zdrowego odzywania i trybu życia zostaną już ze mną na zawsze.  



MÓJ PRZYKŁADOWY DZIEŃ SKŁADAŁ SIĘ Z 6 POSIŁKÓW:

1. Posiłek godzina 7:00  

Płatki owsiane z mlekiem i dodatkami (skład: 2 kostki gorzkiej czekolady, ¾ szklanki mleka, jabłko, 6 łyżek płatków owsianych, bakalie) + Vita-Min plus dla kobiet

2.  Posiłek godzina 8:00  

Kawa rozpuszczalna z mlekiem i 1 łyżeczką cukru  

3.  Posiłek godzina 10:00  

Mały jogurt naturalny z owocami  

4.  Posiłek godzina 13:00  

Kasza jaglana z mięsem i warzywami + Chela Mag B6

5.  Posiłek godzina 18:00  

Zupa jarzynowa

6.  Posiłek godzina 21:00  

Naleśniki razowe z serem i owocami



Ćwiczenia wykonuje 4 razy w tygodniu.  Dwa razy w tygodniu trening aerobowy i dwa razy siłowy (na przemian).

Około 30 minut przed treningiem brałam 2 kapusłki Therm Line Forte.

Przykładowy trening:    

1.Trening na nogi, uda i pośladki
- rozgrzewka (10 min orbitrek)
- wykroki z obciążeniem (4 powtórzenia po 25 wykroków)
- prostowanie podudzi siedząc na maszynie na przemian z uginaniem kolan w leżeniu na ławce przodem z obciążeniem ( 4 powtórzenia po 12)
- 10 min na steperze
- odwodzenie nóg przy wyciągu (4 powtórzenia po 12)
- wypychanie suwnicy (4 powtórzenia po 12)
- rozluźnienie mięsni nóg na platformie wibracyjnej (8 min)    


2. Trening siłowy, triceps biceps oraz brzuch
- rozgrzewka stawów i mięśni
- uginanie ramion z hantelkami (4 powtórzenia po 12)
- odwodzenie ramion od tułowia z hantelkami(4 powtórzenia po 12)
- ściąganie drążka za plecy siedząc  przed wyciągiem ( 4 powtórzenia po 12)
- prostowanie ramion z liną stojąc na ugiętych nogach przodem do wyciągu ( 4 powtórzenia po 12)
- przyciąganie liny siedząc przodem na maszynie
- unoszenie nóg w zwisie na drabinkach
- unoszenie tułowia w leżeniu
- ćwiczenia rozciągające  


3.    Trening aerobowy
- jazda na rowerze – ponad godzinna (25 km)  


4.    Trening aerobowy
-  bieganie na bieżni- pół godziny - 3 ,200  km
-  stretching  



Najbardziej wspierała mnie moja rodzina, a do ćwiczeń zachęcał przyjaciel, który każdego dnia mnie motywował. 

Podczas mojej przemiany doszłam do wniosku, że odchudzanie wcale nie jest elementem głodzenia się, jest zdrowym odżywianiem.

Zasada zdrowego żywienia jest prosta:  ”wróć do ustawień początkowych” – zresetować wszystkie przekonania, które doprowadziły do tego stanu i zacząć od podstawowej wiedzy o swoim organizmie a cel będzie w 100 % osiągnięty.





Podziel się:  Odchudzanie bez kitów Facebook  

Komentarze: