Warning: Missing argument 1 for listV(), called in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/pages/konkurs/_.php on line 15 and defined in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/libs/function.php on line 251

Warning: Missing argument 2 for listV(), called in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/pages/konkurs/_.php on line 15 and defined in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/libs/function.php on line 251
 Odchudzanie bez kitów | Konkurs | Pokaż innym jak chudniesz
Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

Nie wyświetlaj więcej tego komunikatu
Odchudzanie bez kitów Facebook   Odchudzanie bez kitów Youtube   Odchudzanie bez kitów RSS   Instagram   zaloguj się   /   zarejestruj się   /   kanały RSS


Logowanie

zamknij X
Nazwa użytkownika:
Hasło:

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się bezpłatnie w serwisie.


Dlaczego warto się zarejestrować?

Po założeniu konta można:


  dodawać przepisy

  prowadzić pamiętnk odchudzania

  komentować artykuły

  korzystać z serwisu bez ograniczeń



Rejestracja

zamknij X
Płeć: Kobieta   Mężczyzna
Data urodzenia:    
Masa ciała:
Wzrost:
Nazwa użytkownika:  *
Hasło:  *
Powtórz hasło:  *
E-mail:  *

Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję treść regulaminu serwisu
oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez
Olimp Laboratories Sp. z o.o. Nagawczyna 109c 39-200 Dębica,
jako administratora danych osobowych, w celu realizacji usług dostępnych
w serwisie. *

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Olimp Laboratories Sp. z o.o. w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysyłanej przez Olimp Laboratories Sp. z o.o. w imieniu własnym lub na zlecenie jej partnerów biznesowych, a także na przekazywanie danych osobowych innym podmiotom. *

* pola wymagane



Konkurs Pokaż innym jak chudniesz


-26kg

PatDream


Imię: Patrycja

Wzrost: 175 cm

Początkowa waga: 101 kg

Osiągnięta waga: 75 kg

Utrata wagi: 26 kg

Okres: 12 miesięcy

Moja przygoda z odchudzaniem wystartowała w 2013 roku , kiedy waga pokazała ponad 100 kg. Po prostu nie mogłam w to uwierzyć , jakim cudem mogłam dopuścić się do takiej ...

Therm Line
HISTORIA
DIETA
PLAN ĆWICZEŃ
POMOGLI MI
Moja przygoda z odchudzaniem wystartowała w 2013 roku , kiedy waga pokazała ponad 100 kg. Po prostu nie mogłam w to uwierzyć , jakim cudem mogłam dopuścić się do takiej wagi i dosłownie z dnia na dzień powiedziałam sobie KONIEC , tak nie może być, spójrz na siebie , jak ty wyglądasz? 

Pierwsze co zrobiłam to wyrzuciłam całe niezdrowe jedzenie które miałam miedzy innymi : słodycze , przekąski , mąkę białą , biały ryż , biały makaron , gotowe mrożone jedzenie , gotowe jedzenie z torebek , pieczywo tostowe . olej rośliny , margarynę itp .... nazbierała się tego spora torba ! :) I pojechałam na zakupy aby te wszystkie rzeczy zastąpić : w zamrażalce zamiast gotowych potrwa znalazły się warzywa , owoce , mięso, ryby  nie przetworzone , w szafkach spora ilość nowych przypraw , zamiast słodyczy- różnego rodzaju orzechy i suszone owoce, zamiast mąki pszennej - mąka orkiszowa / lub pełnoziarnista , zamiast ryżu białego - ryż dziki lub naturalny  , zamiast oleju - olej kokosowy i oliwę z oliwek itp itd , mogła bym się na ten  temat rozpisać . 

I tak to się to wszytko zaczęło , powolutku malutkimi kroczkami zaczęłam uczyć się nowych nawyków , przygotowywać jedzenie do pracy , jeść śniadanie , codziennie 5 posiłków , spędzać dużo czasu w kuchni , waga spadała w błyskawicznym tempie lecz bez dodania ćwiczeń moje ciało by wyglądało jak jedna wielka " galareta " , po schudnięciu 18 kg dodałam do tego treningi 5 razy w tygodniu i może na dzień dzisiejszy waga spada o wiele wolniej ale za to ciało zrobiło się jędrne , bez taki zwanych " zwisów " po schudnięciu. 

W dzień nie przytyłam w dzień nie schudnę, ostatnio tyle co teraz ważyłam w wieku 12 lat , zawsze miałam sporą nadwagę , na dzień dzisiejszy dalej dążę  do wyznaczonego celu " Dopiero się wspinam , ale efekty są mega

Nie jestem na żadnej diecie , ty zdrowo się odżywiam , kieruję się zasadą , 60 % zdrowego odżywiania , 30 % ćwiczeń , 10 % suplementacji :) Na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie tygodnia bez dni ćwiczeń , a odżywianie to już nawyki. Zdrowo smacznie , kolorowo ! :) Oczywiście są wzloty i upadki , jak mam na coś ochotę to to jem , bo przecież jesteśmy tylko ludźmi ! :) 



Codziennie co innego : od 1.500- 2000 kcl  Przykładowy dzienny jadłospis na dwa dni : 

Dzień I


Śniadanie: płatki owsiane 4 łyżki , szklanka mleka 1% , łyżka budyniu waniliowego + pół banana 

II śniadanie: 2 kromki chleba żytniego , plaster żółtego sera light , ogórek , szpinak , szynka z indyka 

Obiad: ryż naturalny z warzywami ( groszek , brokuł ) ryba pieczona w pomarańczach z pieczarkami , ogórki i pomidory z odrobiną soli

Podwieczorek: garść orzechów + owoc

Kolacja: ( po treningu ) serek wiejski z płaską łyżeczką miodu i 3 waflami ryżowymi  + 3-4 zielone herbaty , 1-2 litry wody , wspomagacz 

Dzień II

Śniadanie:  2 kromki chleba żytniego  , pierwsza z masłem orzechowym ( sama zrobiłam masło ) druga z dżemem nisko słodzonym + szklanka mleka

II śniadanie: serek wiejski małą ilością miodu / słodzika i 3 wafle ryżowe

Obiad: kasza z pieczarkami , cebulą i kukurydzą , kurczak z pary , warzywa z pary : brokuł , fasolka , groszek  podwieczorek : batonika z musli ( sama robiłam )

Kolacja: ( po treningu ) placuszki tuńczyk + jajko 



Nie mam określonych ćwiczeń, nie lubię długich monotonnych treningów , maks 40 -60 minut dziennie , 5- 10 minut rozgrzewka 30-40 minut ćwiczenia , 5-15 minut rozciąganie :

Zasada jest prosta , wpisuję na youtube : trening rąk , trening całego ciała , trening nóg , trening pośladków , trening rozluźniający itp itp , ćwiczenia które mi się podobają zapisuję  powtarzam :)

Często w gazetach znajduję ćwiczenia 20 minutowe i wycinam i wklejam do dziennika fitness i  co jakiś czas powtarzam 



Najlepszym wsparciem jest dla mnie mój chłopak , który mnie dopinguję i trzyma kciuki za każdym razem kiedy mam dołka , również moim wsparciem jest mój blog , którym założyłam razem z rozpoczęciem odchudzania ,  gdzie zapisywałam swoje postępy z podsumowaniem , jadłospisy i przepisy na zdrowe wersje najróżniejszych potrwa :) i oczywiście wszystkie dziewczyny które są ze mną na blogu czy na fb, są dla mnie akumulatorem który mnie ładuję codziennie i daję motywację aby działaś i być dla innych motywacją , że wystarczy troszkę determinacji i efekty będą zaskakujące ! :) 





Podziel się:  Odchudzanie bez kitów Facebook  

Komentarze: