Warning: Missing argument 1 for listV(), called in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/pages/konkurs/_.php on line 15 and defined in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/libs/function.php on line 251

Warning: Missing argument 2 for listV(), called in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/pages/konkurs/_.php on line 15 and defined in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/libs/function.php on line 251
 Odchudzanie bez kitów | Konkurs | Pokaż innym jak chudniesz
Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

Nie wyświetlaj więcej tego komunikatu
Odchudzanie bez kitów Facebook   Odchudzanie bez kitów Youtube   Odchudzanie bez kitów RSS   Instagram   zaloguj się   /   zarejestruj się   /   kanały RSS


Logowanie

zamknij X
Nazwa użytkownika:
Hasło:

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się bezpłatnie w serwisie.


Dlaczego warto się zarejestrować?

Po założeniu konta można:


  dodawać przepisy

  prowadzić pamiętnk odchudzania

  komentować artykuły

  korzystać z serwisu bez ograniczeń



Rejestracja

zamknij X
Płeć: Kobieta   Mężczyzna
Data urodzenia:    
Masa ciała:
Wzrost:
Nazwa użytkownika:  *
Hasło:  *
Powtórz hasło:  *
E-mail:  *

Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję treść regulaminu serwisu
oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez
Olimp Laboratories Sp. z o.o. Nagawczyna 109c 39-200 Dębica,
jako administratora danych osobowych, w celu realizacji usług dostępnych
w serwisie. *

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Olimp Laboratories Sp. z o.o. w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysyłanej przez Olimp Laboratories Sp. z o.o. w imieniu własnym lub na zlecenie jej partnerów biznesowych, a także na przekazywanie danych osobowych innym podmiotom. *

* pola wymagane



Konkurs Pokaż innym jak chudniesz


-20kg

PiotrPara


Imię:

Wzrost: 180 cm

Początkowa waga: 98 kg

Osiągnięta waga: 78 kg

Utrata wagi: 20 kg

Okres: 8 miesiecy

Postaram się pokrótce opisać moja drogę podczas której zgubiłem 20 kg. Przyznaję, że nigdy nie przywiązywałem uwagi do tego ile ważę i jak wyglądam. Nie zwracałem również uwagi na to jak ...

Therm Line
HISTORIA
DIETA
PLAN ĆWICZEŃ
POMOGLI MI
Postaram się pokrótce opisać moja drogę podczas której zgubiłem 20 kg.

Przyznaję, że nigdy nie przywiązywałem uwagi do tego ile ważę i jak wyglądam. Nie zwracałem również uwagi na to jak i co jem. Przyznaję, że niczego sobie nie żałowałem.

Pewnego dnia całkiem spontanicznie postanowiłem się zważyć i to co zobaczyłem mnie przeraziło
, waga pokazała prawie 100kg. Powiedziałem sobie: "dość tego dobrego, trzeba się w końcu wziąć za siebie". Zapisałem się na siłownię. Zacząłem więcej się ruszać: samochód poszedł w odstawkę, do pracy jak i z pracy spacerek. Początki były naprawdę ciężkie. Prawdziwa droga przez mękę, ale warto było się zmobilizować.

Może duża zasługa leży po stronie mojego upartego charakteru, ale warto było się pomęczyć i wylać ogromne ilości potu.
 



MÓJ PRZYKŁADOWY DZIEŃ WYGLĄDAŁ NASTĘPUJĄCO:

śniadanie:
płatki owsiane z jabłkiem, kostką czekolady i rodzynkami

II śniadanie:
kasza jaglana z twarogiem, oliwą z oliwek i pomidorami

posiłek przedtreningowy:
Whey Protein Complex 100% czekolada

posiłek potreningowy:
kasza gryczana, filet z kurczaka, warzywa na patelnię, oliwa z oliwek

kolacja:
jajecznica z 3 jajek z warzywami i oliwą z oliwek



Moja suplementacja wyglądała tak:


- do śniadania vita - min plus 1 kapsułka
- między I a II śniadaniem 2 kaps. Therm Line Forte
- przed treningiem 2 kaps. Therm Line Forte 







Poniżej podaje przykładowy plan treningowy:  


Poniedziałek


- trening pleców i nóg 

Wtorek

- Aeroby (orbitrek, bieżnia) około 60min, puls około 160 uderzeń/min

Środa

- trening barków i tricepsów

Czwartek

- Aeroby - około 60min, puls około 160 uderzeń/min

Piątek
 

- trening klatki piersiowej i bicepsów

Sobota
 

- Aeroby - około 60min, puls około 160 uderzeń/min

Niedziela
 

- Wolne  



Ogromna zasługa leży po stronie mojego charakteru.  

Jednak nie mogę pominąć moich znajomych, którzy nieraz musieli mnie namawiać do pójścia na siłownię. Szczególnie po ciężkim dniu w pracy.
 





Podziel się:  Odchudzanie bez kitów Facebook  

Komentarze: