Jesz zdrowo na co dzień,
bez wysiłku!

Daj się poprowadzić kolorom,
za rękę, do zdrowia!

Zyskaj:

Zdrowe nawyki
żywieniowe

Wygodę prowadzenia
za rękę

Wiedzę
jak zdrowo jeść

Łatwą kontrole
nad dietą

Pieniądze
zaoszczędzone na dietetyku

Czas
zaoszczędzony na naukę

Funkcja - “Healthy colors”

Podświadomie przyswajaj zdrowe nawyki żywieniowe.

Rozszerzona funkcjonalność = Rozszerzone korzyści

Łatwe w użyciu bo za pomocą prostego komunikatu czytelnego dla wszystkich: kolor żółty, czerwony i zielony, podpowie Ci czy możesz coś zjeść czy nie powinnaś.

Podświadomie przyswoisz wiedzę. Korzystając z funkcji “Healthy colors” mimowolnie poznajemy jaki sposób przygotowania jak wpływa na zdrowotność potraw. Jak jego stopień przetworzenia, czy też pora o której spożywamy.

Zaoszczędzony czas na uczenie się, sprawdzanie i analizowanie co jest dobre a co nie dobre - dzięki podświadomie przyswajanej wiedzy. Nie musisz także jeździć do dietetyka

Bez zbędnej wiedzy żywieniowej. Nie musisz poznawać teorii ani nabywać ogólnej wiedzy żywieniowej. Kieruj się kolorami one już przetworzyły dla Ciebie tą wiedzę i dają Ci konkretną podpowiedź.

Prowadzenie za rękę do zdrowych nawyków bez potrzeby analizowania każdego produktu pod kątem kaloryczności, ilości, pory spożycia. Po prostu wybieraj zielone!

Tanio bo bez potrzeby kożystania z usług dietetyka, coacha dietetycznego, czy też kupowania książek i czasopism. Dostajesz całą niezbędną wiedzę i prowadzenie za dużo niższą stawkę niż obierając “tradycyjne, stare ścieżki”

Jak tworzymy kolory?
Co uwzględniamy w ocenie produktu spożywczego?

Ocena zdrowotnosci produktu
spozywczego

kolor żółty - Ostrzeżenie że nie powino się spożywać danego produktu

kolor zielony - Te produkty możesz spożywać

kolor czerwony - Oznacza że nie jest to dla Ciebie dobry wybór.

Jak to działa?

1. Wpisz to co chcesz zjeść.

2. Ustal wielkość.

3. Ustal sposób przygotowania.

4. Zwróć uwagę na kolory jakie się pojawiają, w nazwie produktu, wielkości lub sposobie przygotowania.

5. Oglądaj podsumowanie swoich decyzji żywieniowych. Z każdym kolejnym dniem staraj się poprawić wynik!

6. Korzystaj ze wskazówek, które serwujemy na podstawie Twoich raportów.