Warning: Missing argument 1 for listV(), called in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/pages/pN2/_.php on line 14 and defined in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/libs/function.php on line 251

Warning: Missing argument 2 for listV(), called in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/pages/pN2/_.php on line 14 and defined in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/libs/function.php on line 251
 Odchudzanie bez kitów | Zdrowie | Artykuły | Jak uniknąć strat składników odżywczych? Proste wskazówki
Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

Nie wyświetlaj więcej tego komunikatu
Odchudzanie bez kitów Facebook   Odchudzanie bez kitów Youtube   Odchudzanie bez kitów RSS   Instagram   zaloguj się   /   zarejestruj się   /   kanały RSS


Logowanie

zamknij X
Nazwa użytkownika:
Hasło:

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się bezpłatnie w serwisie.


Dlaczego warto się zarejestrować?

Po założeniu konta można:


  dodawać przepisy

  prowadzić pamiętnk odchudzania

  komentować artykuły

  korzystać z serwisu bez ograniczeń



Rejestracja

zamknij X
Płeć: Kobieta   Mężczyzna
Data urodzenia:    
Masa ciała:
Wzrost:
Nazwa użytkownika:  *
Hasło:  *
Powtórz hasło:  *
E-mail:  *

Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję treść regulaminu serwisu
oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez
Olimp Laboratories Sp. z o.o. Nagawczyna 109c 39-200 Dębica,
jako administratora danych osobowych, w celu realizacji usług dostępnych
w serwisie. *

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Olimp Laboratories Sp. z o.o. w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysyłanej przez Olimp Laboratories Sp. z o.o. w imieniu własnym lub na zlecenie jej partnerów biznesowych, a także na przekazywanie danych osobowych innym podmiotom. *

* pola wymagane



Zdrowie Artykuły


Jak uniknąć strat składników odżywczych? Proste wskazówki

Jak uniknąć strat składników odżywczych? Proste wskazówki

Na pewno nie raz, kiedy gotowałaś zupę jarzynową, czy rosół przed przygotowaniem dokładnie obierałaś i kroiłaś warzywa by wrzucić je już na początku przyrządzania potrawy. Jest to oczywiście prostsze i wygodniejsze, jednak tak przygotowywana zupa, traci wiele witamin. Postanowiliśmy przedstawić Wam 10 wskazówek, które pomogą Wam zminimalizować straty składników odżywczych w przygotowywanych daniach. Korzystajcie z nich podczas przyrządzania codziennych pokarmów, a na pewno zaprocentuje to w przyszłości.

1. Przechowuj warzywa tak by uniknąć więdnięcia i wietrzenia, to pozwoli uniknąć strat witaminy C.

2. Warzywa staraj się gotować w całości, ponieważ krojenie i obieranie uwalnia enzymy utleniające i zwiększa powierzchnię, z której witaminy i składniki mineralne są wypłukiwane.

3 .Najlepiej gotuj na parze, by zachować jak najwięcej składników odżywczych. Jeśli gotujesz w wodzie zachowaj wodę i użyj ją do robienia sosów.

4. Do gotowania nie stosuj sody, ponieważ niszczy tiaminę i witaminę C. Z tego samego powodu nie dopuszczaj do rozgotowywania się warzyw.

5. Tłuszcze należy przechowywać przykryte i najlepiej w chłodnym miejscu, co zapobiega jełczeniu i stracie witaminy A.

6. Jeśli przechowujesz mleko w szklanych butelkach staraj się zapobiegać jego dostępowi do światła. Niszczy ono witaminę B2. Takie zadanie mają także spełniać woskowane kartonowe pojemniki.

7. Soki owocowe trzymaj w chłodnym miejscu, dobrze zamknięte, tak by zapobiec niszczeniu witaminy C.

8. Podczas gdy gotujesz produkty zawierające duże ilości witaminy C unikaj ich mieszania, ponieważ tlen niszczy witaminę C.

9. Gotuj warzywa w kuchence mikrofalowej i szybkowarze.

10. Warzywa powinnaś gotować do miękkości, która pozwala Ci w nie wbić widelec.



Podziel się:  Odchudzanie bez kitów Facebook  

Komentarze:



Alcia
Wszystko zależy od dobrej motywacji i wiedzy która jest niezbędna by osiągnąć cel. Mi udało się schudnąć 15 kg w półtora miesiąca i jestem bardzo zadowolona z tego rezultatu. To nie jest kwestia katowania się morderczymi treningami lecz podejściem i dobra wiedzą. Korzystam z tego poradnika, dzięki niemu wyglądam coraz lepiej http://tnij.org/poradnik_jak_schudnac Wam również życzę powodzenia :D
19-11-2013 (18:47:10)

Artykuły
Odżywianie

Czy wiesz, że łosoś...
Odżywianie

Co kryje się w płatkach owsianych? Cała prawda o owsiance! Czy wiesz, że...
Odżywianie

CZY FRUKTOZA NAPRAWDĘ JEST AŻ TAKA ZŁA?
Odżywianie

Małe śniadanie jest związane z występowaniem zespołu metabolicznego
Odchudzanie

NADWAGA PO CZTERDZIESTCE - jak sobie z nią radzić?
Fitness

Najlepsze ćwiczenia dla Twoich pośladków
Zdrowie

Magnez - pierwiastek życia
Zdrowie

SHAKE PROTEINOWY DLA KOBIET?
Zdrowie

Jak wapń wpływa na nasze zdrowie?
Odchudzanie

Najlepsza dieta na redukcję brzucha?


konkurs podstrony Dodaj przepis Jadłospis Ilość energii na posiłek

Najnowsze video