Warning: Missing argument 1 for listV(), called in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/pages/pN2/_.php on line 14 and defined in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/libs/function.php on line 251

Warning: Missing argument 2 for listV(), called in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/pages/pN2/_.php on line 14 and defined in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/libs/function.php on line 251
 Odchudzanie bez kitów | Odchudzanie | Zdrowe odżywianie | JEDZ DUŻE ŚNIADANIE I CHUDNIJ!
Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

Nie wyświetlaj więcej tego komunikatu
Odchudzanie bez kitów Facebook   Odchudzanie bez kitów Youtube   Odchudzanie bez kitów RSS   Instagram   zaloguj się   /   zarejestruj się   /   kanały RSS


Logowanie

zamknij X
Nazwa użytkownika:
Hasło:

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się bezpłatnie w serwisie.


Dlaczego warto się zarejestrować?

Po założeniu konta można:


  dodawać przepisy

  prowadzić pamiętnk odchudzania

  komentować artykuły

  korzystać z serwisu bez ograniczeń



Rejestracja

zamknij X
Płeć: Kobieta   Mężczyzna
Data urodzenia:    
Masa ciała:
Wzrost:
Nazwa użytkownika:  *
Hasło:  *
Powtórz hasło:  *
E-mail:  *

Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję treść regulaminu serwisu
oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez
Olimp Laboratories Sp. z o.o. Nagawczyna 109c 39-200 Dębica,
jako administratora danych osobowych, w celu realizacji usług dostępnych
w serwisie. *

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Olimp Laboratories Sp. z o.o. w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysyłanej przez Olimp Laboratories Sp. z o.o. w imieniu własnym lub na zlecenie jej partnerów biznesowych, a także na przekazywanie danych osobowych innym podmiotom. *

* pola wymagane



Odchudzanie Zdrowe odżywianie


JEDZ DUŻE ŚNIADANIE I CHUDNIJ!

JEDZ DUŻE ŚNIADANIE I CHUDNIJ!

Bardzo często zdarza się tak, że osoby, które chcą stracić na wadze rezygnują z jedzenia śniadań. Czy jest to dobre rozwiązanie?

Naukowcy z Tel Aviv University zwracają Nam uwagę, że nie liczy się tylko co jemy, ale również kiedy spożywamy posiłki. Profesor Daniela Jakubowicz zajmująca się głównie pacjentami z cukrzycą uważa, że godziny w których jemy mają bardzo duże znaczenie na wykorzystywanie pokarmu przez Nasz organizm. W swoim badaniu stwierdziła, że kobiety, które spożywały swój największy posiłek na śniadanie miały większe prawdopodobieństwo stracenia wagi i schudnięcia w talii niż kobiety jedzące obfite kolacje.

Żeby tego było mało uczestniczki badania spożywające obfite śniadania, które miały w swym składzie m.in. kawałki czekolady i ciastka wykazywały mniejsze stężenie glukozy i trójglicerydów we krwi w ciągu dnia co przekłada się na zmniejszone ryzyko wystąpienia chorób serca, cukrzycy typu II, nadciśnienia tętniczego i wysokiego poziomu cholesterolu.

Profesor Jakubowicz i jej współpracownicy przeprowadzili badanie w którym wzięły udział 93 otyłe kobiety, które zostały przydzielone do dwóch izokalorycznych grup. Przez 12 tygodni kobiety stosowały diety zawierające 1400 kcal o średniej zawartości węglowodanów i tłuszczów. Pierwsza grupa kobiet konsumowała na śniadanie 700 kcal, 500 kcal na lunch i 200 kcal na kolację. Druga grupa kobiet miała odwrotne proporcje tzn. 200 kcal śniadanie, 500 kcal lunch i 700 kcal kolacja. Przy czym kolacja i śniadanie w obydwu grupach były dokładnie takie same.

Okazało się, że kobiety spożywające obfite śniadanie straciły średnio 3,63 kg i 7,62 cm w talii, a kobiety spożywające dużą kolację straciły średnio 1,36 kg i 3,5 cm w talii. To nie wszystko, ponieważ według profesor Jakubowicz w grupie z „dużym śniadaniem” znacząco spadł poziom greliny nazywanej potocznie hormonem głodu. Kobiety z grupy pierwszej miały także mniejsze chęci na podjadanie wysokoenergetycznych przekąsek.

Badanie to sugeruje, że powinniśmy zwrócić uwagę nie tylko na jakość pożywienia jakie spożywamy ale również na godziny spożywania poszczególnych posiłków, ponieważ odpowiedni sposób żywienia może nam zapewnić lepsze wyniki w gubieniu zbędnych kilogramów. Spożywanie dużej ilości jedzenia na noc może prowadzić do wzrostu poziomu trójglicerydów we krwi i zwiększać ryzyko schorzeń cywilizacyjnych, dlatego podczas układania diety miejmy na uwadze te wskazówki.

Daniela Jakubowicz, Maayan Barnea, Julio Wainstein, Oren Froy. High Caloric intake at breakfast vs. dinner differentially influences weight loss of overweight and obese women. Obesity, 2013; DOI: 10.1002/oby.20460



Podziel się:  Odchudzanie bez kitów Facebook  

Komentarze:



Janina
Nie da się schudnąć szybko bo można mieć efekt jojo. Więcej tutaj http://zgubbrzuch.pl/szybka-dieta-odchudzajaca.php
06-09-2013 (11:23:30)

Artykuły
Odżywianie

Czy wiesz, że łosoś...
Odżywianie

Co kryje się w płatkach owsianych? Cała prawda o owsiance! Czy wiesz, że...
Odżywianie

CZY FRUKTOZA NAPRAWDĘ JEST AŻ TAKA ZŁA?
Odżywianie

Małe śniadanie jest związane z występowaniem zespołu metabolicznego
Odchudzanie

NADWAGA PO CZTERDZIESTCE - jak sobie z nią radzić?
Odżywianie

Zasady żywienia sportowców - Co jeść? Ile? Kiedy?
Odchudzanie

Chrom - hamulec dla apetytu
Odchudzanie

Ganoid Lipodystrophy, czyli cellulit pod lupą!
Fitness

Spal tłuszcz - najdłuższe 4 minuty w Twoim życiu!
Odżywianie

Rozpuszczalny vs Nierozpuszczalny - błonnik pokarmowy


konkurs podstrony Dodaj przepis Jadłospis Ilość energii na posiłek

Najnowsze video