Warning: Missing argument 1 for listV(), called in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/pages/pN2/_.php on line 14 and defined in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/libs/function.php on line 251

Warning: Missing argument 2 for listV(), called in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/pages/pN2/_.php on line 14 and defined in /home/melodiadiety/ftp/obk.melodiadiety.pl/libs/function.php on line 251
 Odchudzanie bez kitów | Odchudzanie | Zdrowe odżywianie | 15 powodów, dlaczego Twoja dieta odchudzająca nie działa!
Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

Nie wyświetlaj więcej tego komunikatu
Odchudzanie bez kitów Facebook   Odchudzanie bez kitów Youtube   Odchudzanie bez kitów RSS   Instagram   zaloguj się   /   zarejestruj się   /   kanały RSS


Logowanie

zamknij X
Nazwa użytkownika:
Hasło:

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się bezpłatnie w serwisie.


Dlaczego warto się zarejestrować?

Po założeniu konta można:


  dodawać przepisy

  prowadzić pamiętnk odchudzania

  komentować artykuły

  korzystać z serwisu bez ograniczeń



Rejestracja

zamknij X
Płeć: Kobieta   Mężczyzna
Data urodzenia:    
Masa ciała:
Wzrost:
Nazwa użytkownika:  *
Hasło:  *
Powtórz hasło:  *
E-mail:  *

Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję treść regulaminu serwisu
oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez
Olimp Laboratories Sp. z o.o. Nagawczyna 109c 39-200 Dębica,
jako administratora danych osobowych, w celu realizacji usług dostępnych
w serwisie. *

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Olimp Laboratories Sp. z o.o. w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysyłanej przez Olimp Laboratories Sp. z o.o. w imieniu własnym lub na zlecenie jej partnerów biznesowych, a także na przekazywanie danych osobowych innym podmiotom. *

* pola wymagane



Odchudzanie Zdrowe odżywianie


15 powodów, dlaczego Twoja dieta odchudzająca nie działa!

15 powodów, dlaczego Twoja dieta odchudzająca nie działa!

Czasami przychodzi taki okres, w którym mimo Naszego pełnego zaangażowania w ćwiczenia, spożywania zdrowych produktów i diety wydawałoby się dopiętej na ostatni guzik, Twoja waga stoi w miejscu. Ty się niepotrzebnie irytujesz i zastanawiasz się, co w tej całej „machinie” może nie grać! Poniżej przedstawiamy Ci 20 powodów, które mogą powodować taki przestój w odchudzaniu. Niektóre z nich są aż śmieszne, ale uwierzcie, że warto je wdrożyć do dnia codziennego. 

1. PRZESADZASZ ZE ZDROWYM JEDZENIEM

Musisz pamiętać, że takie produkty jak orzechy, awokado, oliwa z oliwek i ciemna czekolada są bardzo zdrowe i powinny znaleźć się w codziennej diecie, jednak pamiętać należy, że mają również wysoką wartość energetyczną. Dla przykładu, 100 g orzechów włoskich ma ponad 600 kcal, co oznacza, że jeśli Twoja dieta powinna mieć 1500 kcal przed TV możesz zjeść nawet 40% Twojego zapotrzebowania!

2. NIE JADASZ ŚNIADAŃ

Wstajemy rano i najczęściej mamy czas tylko na szybki prysznic. Dodatkowo myślimy, że pominięcie śniadania jest najlepszym sposobem na ograniczenie liczby kcal w diecie. Jednak czy zdajesz sobie sprawę z tego, że śniadanie obok posiłku potreningowego to najważniejszy posiłek dnia? Ludzie, którzy jadają śniadania regularnie szybciej tracą na wadze, a ich metabolizm nie jest rozregulowany! Koniecznie dołóż je do diety.

3. NIE KONTROLUJESZ PROPORCJI

Dobrze stworzona dieta powinna mieć odpowiednio dobrane proporcje składników odżywczych. Dla przykładu w Twojej diecie 1700kcal – 15% kcal powinno pochodzić z białka, 35% z tłuszczu, a pozostałe 50% z węglowodanów.

4. JESZ ZBYT SZYBKO

Nie jedz na stojąco usiądź i patrz na jedzenie, które spożywasz. Staraj się je dokładnie gryźć i się nim delektować. Wyznacz sobie czas na posiłki i przekąski i znajdź chwilę by zjeść w spokoju.

5. ŚPISZ ZBYT KRÓTKO

Bardzo często wygospodarowanie czasu na trening oznacza u osób zapracowanych skrócenie czasu snu, kosztem ćwiczeń. Musicie jednak wiedzieć, że odpowiednia regeneracja podczas snu jest tak samo ważna jak ćwiczenia i dieta. Nie wysypiając się możesz doprowadzić do rozregulowania gospodarki hormonalnej odpowiadającej za apetyt. Osoby śpiące około 8-9 godzin nie tylko lepiej funkcjonują, ale są także szczuplejsze.

6. PRZESADZASZ Z ŻYWNOŚCIĄ NISKOTŁUSZCZOWĄ

Nadal wybierasz żywność typu light? Czas przestać. Bardzo często wydaje Nam się, że można się nią bezkarnie opychać i jeść bez umiaru, podczas gdy zamiast tłuszczu (niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu) gratis otrzymujemy więcej sodu, węglowodanów i dodatków chemicznych. Smak takich potraw jest zubożony i nie wnoszą one wcale mniejszej ilości energii do diety niż produkty „pełne”.

7. NIE JADASZ WYSTARCZAJĄCEJ ILOŚCI WARZYW

Każdy powinien kierować się zasadą jedzenia porcji warzyw (ok. 200 – 400g) do przynajmniej 3 głównych posiłków. Oprócz witamin i minerałów dostarczają one dużej ilości błonnika, który sprawia, że jesteśmy pełne i nie odczuwamy tak szybko głodu. Dodatkowo reguluje perystaltykę jelit, a nawet zmniejsza ryzyko nowotworów jelita grubego.

8. NADAL PIJASZ SŁODKIE NAPOJE I SOKI OWOCOWE

Pamiętaj, że one również dostarczają sporo kcal. Dla przykładu 1l soku pomarańczowego dostarczy Ci gratis prawie 500kcal. Jeśli jest to sok z kartonu nie macie, co się spodziewać dużej ilości witamin, ponieważ musiał być pasteryzowany. Chcesz pić soki? Wybieraj tylko te naturalnie wyciśnięte z sokowirówki.

9. TWOJA DRUGA POŁÓWKA NIE TRZYMA DIETY

Może wydaje Ci się to śmieszne, ale zastanów się jak często podjadasz jedzonko, które nie jest dla Ciebie przeznaczone. Jeśli tak jest starajcie się sobie pomagać i wspierać się, tak żeby niezdrowe jedzenie Cię nie kusiło. Oczywiście najlepszym wyjściem, jest zdrowe odżywianie obojga z Was.

10. GOTOWE SOSY I DIPY

Nie lubisz jeść na sucho? Chyba nikt nie lubi, jednak bardzo często, gdy nie masz czasu na przygotowanie sosu/dipu sięgasz po gotowe rozwiązanie ze sklepu. Nie jest to dobry pomysł, ponieważ taki sos może podwoić wartość energetyczną Twojej niby dietetycznej sałatki. Pomysły na zdrowe dipy znajdziesz w dziale odżywanie.
obk.melodiadiety.pl/47,2/Odzywianie/Artykuly/POMYSLY-NA-4-ZDROWE-DIPY,114.html

11. NIE STRESUJ SIĘ

Wolny czas staraj się wykorzystywać aktywnie. Stres nie działa korzystnie na Twoją wagę i zdrowie. Znajdź taka forme spędzania wolnego czasu, która rozładuje w Tobie złe emocje i pozwoli Ci się maksymalnie zrelaksować.

12. CZĘSTE JEDZENIE W RESTAURACJACH

Twoja praca wymaga częstych spotkań z klientami i jedzenia poza domem? Można temu zapobiec wybierając: sałatki z małą ilością oliwy z oliwek, mięso oraz ryby z dodatkiem samych warzyw. Pamiętajmy, że jedzenie na zewnątrz = wiele ukrytych kcal.

13. ĆWICZYSZ Z PUSTYM ŻOŁĄDKIEM…

myśląc, że stracisz tłuszcz, jeśli jednak nie zabezpieczysz czymś mięśni to właśnie je będziesz spalała. Czym mniejsza masa mięśniowa tym mniej kcal będziesz spalała. Czym więcej masz mięśni tym więcej kalorii tracisz! Zjedz przed porannym bieganiem choćby banana i nie zapomnij o posiłku po treningu! Jeśli chcesz spalić więcej kalorii przed treningiem spożyj 1-2 kapsułki Therm Line.

14. ROBISZ TYLKO TRENINGI AEROBOWE

To błąd, ponieważ tracisz przysłowiową wisienkę na torcie. Treningi siłowe wzmacniają Twoje stawy zapobiegając kontuzjom, budują tkankę mięśniową oraz przyśpieszają metabolizm lepiej od ćwiczeń cardio.

15. NIE JESZ WYSTARCZAJĄCO DUŻO

Ten problem zostawiliśmy na koniec. To chyba jeden z najczęściej spotykanych problemów osób odchudzających się, które do tego stopnia spowolniły swój metabolizm, że nie chudną nawet na dietach 1000kcal. Nie ma innego wyjścia jak stopniowe zwiększanie kaloryczności diety i jej odpowiednie zbilansowanie. Nie ma czego się bać, trzeba zaufać dietetykowi, który wie co robi!



Podziel się:  Odchudzanie bez kitów Facebook  

Komentarze:



kiiik
jezeli chodzi o skuteczne odchudznie to ja kiedys znalazlam te strone w internecie http://dla-kobiet.jimdo.com/ sa tam artykuly ciekawe i prepraty, ktore pomogly mi schudnac i oczyscic orgtanizm , ja polecam goraco, mialam kiedys straszny problem ze swoja waga, po zakonczonej diecie dopadal mnie efekt jojo i tak w kolko, nie moglam wgl ustabilizowac wagi, miesiaczka mi sie zatrzymala, ale od pewnego czasu stosuje tabletki, jem zdrowiej i udalo mi sie schudnac 6 kg, teraz moja waga jest idealna
14-08-2013 (21:36:47)

Marylka
Próbowałam już wielu diet jedne nie działały wcale a po innych kilogramy wracały bardzo szybko.Dopiero jak do diety dołączyłam tabletki Foreeverslim przemiana materii się wyregulowała.Teraz chudnę ok kilograma tygodniowo ,za dwa miesiące kończę dietę i mam nadzieję że efekt jo-jo się nie pojawi.
20-08-2013 (19:35:02)

Natalia
Ja skutecznie odchudziłam się dopiero na diecie strukturalnej. Żadna dieta nie pomogła mi tak bardzo, gdyż zawsze miałam problem z utrzymaniem wagi. Teraz wiem,że dieta strukturalna to najlepsze co mogłam poznać. Czuję się na niej świetnie, a wystarczyło przede wszystkim zmienić złe nawyki. Polecam ją wszystkim bez wyjątku.
23-08-2013 (15:24:54)

Panna Hanna
Te wszystkie suplementy i cudowne tabletki można sobie wsadzić. Niestety bez zrozumienia tego, jakie ogranizm ma zapotrzebowanie na poszczególne produkty i związki, na nic się zdadzą wszystkie metody. Dietetyk to podstawa moim zdaniem.
29-08-2013 (14:50:26)

Artykuły
Odżywianie

Czy wiesz, że łosoś...
Odżywianie

Co kryje się w płatkach owsianych? Cała prawda o owsiance! Czy wiesz, że...
Odżywianie

CZY FRUKTOZA NAPRAWDĘ JEST AŻ TAKA ZŁA?
Odżywianie

Małe śniadanie jest związane z występowaniem zespołu metabolicznego
Odchudzanie

NADWAGA PO CZTERDZIESTCE - jak sobie z nią radzić?
Fitness

Codzienny trening mięśni brzucha. Czy ma jakiś sens?
Zdrowie

Olej rafinowany, czy tłoczony na zimno?
Odżywianie

Małe śniadanie jest związane z występowaniem zespołu metabolicznego
Zdrowie

BOGACTWO BŁONNIKA 10 najlepszych produktów
Zdrowie

ORZEŹWIAJĄCE I ZDROWE SOKI na upalne dni


konkurs podstrony Dodaj przepis Jadłospis Ilość energii na posiłek

Najnowsze video